Kontrola realizacji działania pn. "Wdrażanie projektów współpracy"

zgodność dokumentów finansowo-księgowych z zakresem zrealizowanych prac, prowadzenie oddzielnego systemu rachunkowości, oznakowanie i wytyczenie szlaku rowerowego, niefinansowanie operacji z udziałem innych źródeł publicznych, osiągnięcia celu operacji, wykorzystania rzeczy nabytych w ramach realizacji operacji zgodnie z przeznaczeniem itd.. Raport z czynności pokontrolnych nie stwierdza niezgodności ze stanem faktycznym. Pisemnych zaleceń pokontrolnych nie wydano. Raport został przyjęty i podpisany przez Członków Zarządu LGD.

facebook-logo

baner METEO206

Używamy ciateczek

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.