Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania informuje, iż dnia 25 marca 2011 roku o godz. 14.30 w biurze Stowarzyszenia przy ul. Jana Pawła II 2 odbędzie się Zwyczajne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Wrota Wielkopolski”. Poniżej zamieszczamy proponowany porządek obrad, projekty uchwał oraz sprawozdania za 2010 rok.
Dnia 17.03.2011r. w biurze Stowarzyszenia LGD „Wrota Wielkopolski” odbyło się zebranie Członków Zarządu. Podczas zebrania podjęto uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania merytorycznego i finansowego za 2010r. Omówiono procedurę przeprowadzenia naboru w ramach działania 312 Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw oraz w ramach działania 311 Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej. Ponadto podczas zebrania przyjęto nowego członka Stowarzyszenia.
Spotkanie w ramach realizacji projektu współpracy
Dnia 24 lutego 2011r. w biurze LGD „Wrota Wielkopolski” odbyło się spotkanie dotyczące realizacji projektu współpracy pt. „Rowerowa Pętla Południowej Wielkopolski”, w którym wzięli udział przedstawiciele LGD „Wrota Wielkopolski” oraz przedstawiciele Ostrzeszowskiej Lokalnej Grupy Działania. Podczas spotkania omówiono kryteria oceny, które należy spełnić, aby uzyskać pomoc na realizację przedsięwzięcia, wyznaczono koordynatora i współkoordynatora projektu oraz dokonano wstępnego podziału obowiązków między partnerami projektu.
Konkurs KSOW
Sekretariat Centralny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich ogłasza konkurs na logo internetowego serwisu filmowego Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich pn. „KSOW.TV”. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Wrota Wielkopolski" zaprasza wszystkich zainteresowanych do wzięcia udziału w konkursie.
Szanowni Beneficjenci, poniżej zamieszczamy mini poradnik dotyczący zasad sporządzania wniosków o płatność dla "małych projektów". Poradnik został przygotowany przez Pracowników Oddziału Autoryzacji Wniosków o Płatność Osi 4 Leader na podstawie dotychczasowych doświadczeń i zawiera elementy, z którymi Beneficjenci najczęściej mają problemy. Mini poradnik ma na celu ułatwienie rozliczania przyznanej pomocy.
Listy operacji wybranych i niewybranych na posiedzeniu Rady w dniu 27.01.2011r. w ramach działania Małe Projekty
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Wrota Wielkopolski" informuje, że w dniu 27 stycznia 2011r. odbyło się posiedzenie Rady w celu rozpatrzenia odwołań od oceny operacji, oraz w celu podjęcia decyzji o wyborze operacji do dofinansowania.
Rozpatrzenie odwołań polegało na dokonaniu ponownej oceny operacji według lokalnych kryteriów uwzględniając argumenty zgłoszone przez Wnioskodawcę.
Rada dokonała wyboru operacji do wysokości przyznanych limitów:
* operacje, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach Osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi, tzw: „Małych projektów”- limit dostępnych środków 333 000 zł.
Lista ocenionych operacji na posiedzeniu Rady w dniu 17.01.2011r. w ramach działania Małe Projekty
W dniu 17 stycznia 2011r. roku odbyło się posiedzenie Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Wrota Wielkopolski", na którym dokonano oceny złożonych projektów o dofinansowanie w ramach działania "Małe Projekty".
Wnioskodawcom od niniejszej oceny służy odwołanie do Rady Stowarzyszenia za pośrednictwem Walnego Zebrania Członków w terminie 3 dni od daty otrzymania pisma informującego o dokonanej ocenie.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Wrota Wielkopolski" informuje, iż dnia 17.01.2011r. o godzinie 13.00 w biurze LGD przy ulicy Jana Pawła II 2 w Baranowie odbędzie się zebranie Rady Stowarzyszenia w celu oceny operacji w ramach działania 4.1/413 –Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, t.j. na operacje, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach Osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi, tzw. małych projektów; realizowanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju LGD zgodnie z procedurą oceny i lokalnymi kryteriami wyboru.
Organizator sprzedaży internetowej - bezpłatne szkolenie dla rolników
W bezpłatnym szkoleniu mogą brać udział pełnoletni mieszkańcy Wielkopolski, ubezpieczeni w KRUS, rolnicy lub jego domownicy wykonujący działalność rolniczą lub deklarujący chęć odejścia z rolnictwa (np. dzieci rolników, małżonek, rodzeństwo).W trakcie szkolenia uczestnicy zakładają własny sklep internetowy i uczą się go obsługiwać.
Program szkolenia przewiduje: wybór właściwej platformy do e-handlu, uruchomienie sklepu internetowego, konstruowanie biznes planu, podstawy przedsiębiorczości, reklamy, obróbki graficznej związanej z prezentacją produktów oraz dokumentowanie i rozliczanie finansowe sprzedaży, analizę danych biznesowych i podstawy przedsiębiorczości, jak również prawne aspekty handlu i prawa konsumenta. By zapewnić dobry start, utrzymanie sklepu będzie finansowane z Projektu przez pół roku. Sprzedawać można: płody rolne, agroturystykę, usługi, własne wyroby i wszystko, co da się wysłać pocztą.
Zajęcia odbywają się w Poznaniu: Hotel Pomorski ul. Sierakowska 36, przez cztery tygodnie po trzy dni.
Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.