Informacja dla Beneficjentów Małych Projektów Drukuj
środa, 28 lipca 2010 10:23

Drogi Beneficjencie podczas składania wniosku o płatność prosimy zwrócić uwagę na poniższe kwestie:

  • faktury lub inne dokumenty o równoważnej wartości dowodowej, muszą być opatrzone na odwrocie adnotacją wskazującą odrębne konta (syntetyczne lub analityczne lub pozabilansowe) albo kod rachunkowy albo numer pozycji z „Zestawienia wszystkich dokumentów księgowych dotyczących operacji”. W przypadku nienależytego wykonania przez Beneficjentów określonych powyżej zobowiązań, tj. niezastosowania się do wymogu prowadzenia oddzielnego systemu rachunkowości albo korzystania z odpowiedniego kodu rachunkowego dla wszystkich zdarzeń gospodarczych (transakcji) związanych w realizację operacji, może nastąpić odmowa refundacji poniesionych kosztów kwalifikowalnych
  • do przedstawionych faktur i dokumentów o równoważnej wartości dowodowej należy dołączyć potwierdzenie poniesienia wydatku, czyli zapłaty należności tj. dowody płatności (powyżej 1 tys. zł w formie rozliczenia bezgotówkowego za pomocą polecenia przelewu za pośrednictwem rachunku bankowego zgodnie z §5 ust.1 pkt 3 umowy przyznania pomocy na operację z zakresu małych projektów)
  • interpretacja indywidualna wydana przez organ upoważniony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (w przypadku, gdy Beneficjent złożył do wniosku o przyznanie pomocy oświadczenie o kwalifikowalności VAT oraz wykazał w kosztach kwalifkowalnych podatek VAT) jest obowiązkowym załącznikiem, (z wyłączeniem osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej). Więcej wskazówek na temat wydania interpretacji indywidualnej znajdziecie państwo w artykule pt. Wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej.


 

Ta strona używa plików COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Aby dowiedzieć sie więcej o plikach cookies przeczytaj politykę prywatności.

EU Cookie Directive Module Information